Superieure service en support
Een goede service richting de klanten is voor Tritel het uitgangspunt van iedere dienst. Dit begint bij het in kaart brengen van de huidige situatie. De accountmanagers van Tritel zijn bevlogen en beschikken allemaal over inlevingsvermogen, hierdoor kunnen zij u voorzien van een passend advies. Gedurende het implementatie proces zorgt een projectmanager ervoor dat er duidelijke afspraken worden gemaakt zodat u precies weet waar u aan toe bent en de techneuten zorgen vervolgens door hun kundigheid voor een soepel verloop van dit proces. Maakt u eenmaal gebruik van één van Tritel’s diensten, dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. Of u nu wilt dat wij *24/7 bereikbaar voor u zijn of gewoon tijdens kantooruren, bij Tritel heeft u altijd snel iemand aan de lijn.
Betrouwbare partner
Innovatief en specialist
Eén aanspreekpunt
Transparant en overzichtelijk
Samen werken met mensen waar je van op aan kunt en weten waar je aan toe bent wanneer je iets afspreekt. Dat zijn 2 zeer belangrijke kernwaarden van Tritel. Geen ingewikkelde voorwaarden, of onduidelijke verbintenissen. Uw facturen zijn altijd online inzichtelijk en duidelijk uitgesplitst. Transparantie in gemaakte afspraken en overzichtelijke facturatie, dat is waar u op kunt rekenen wanneer u een dienst afneemt van Tritel.