Cloud bellen is een betrouwbare methode om te bellen over dataverbindingen zoals het Internet, ook wel bekend als VoIP (Voice over IP). Door te bellen via uw eigen lokale netwerk (LAN) zijn investeringen in dure telefooncentrales en hoge kosten voor onderhoud, service en beveiliging verleden tijd. Met Cloud bellen van Tritel investeert u voor een fractie van uw huidige kosten in een compleet nieuwe telefoonomgeving met alle functionaliteiten van een traditionele telefooncentrale.
Naast de kostenbesparingen die op kunnen lopen tot maarliefst 70%, biedt zakelijke telefonie via de cloud vele voordelen voor uw organisatie. Door de flexibiliteit en schaalbaarheid groeit Cloud bellen met uw organisatie mee. Uitbreidingen van IP-aansluitingen zijn binnen een handomdraai geregeld. Daarnaast is het verhuizen van werknemers bijzonder eenvoudig, simpelweg omdat de telefoontoestellen niet aan een centrale verbonden zijn en daardoor niet werkplekafhankelijk zijn.
Waarom cloud bellen van Tritel?
Persoonlijke aandacht en professioneel advies
Ruim 8 jaar aan kennis en ervaring op het gebied van VoIP/SIP
Garanties door middel van een SLA (Service Level Agreement)
Hoge klanttevredenheid
Superieure service en support
Eigen dedicated projectmanager
Korte en snelle communicatielijnen
Transparant en betrouwbaar
Digitale leeromgeving (virtual classroom)
Tritel is voor de vijfde keer op rij winnaar van de FD Gazellen Award
Wilt u meer informatie of heeft u vragen over de mogelijkheden van Cloud bellen binnen uw organisatie? Neem dan contact op met Tritel.